«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі  Ақкөл ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Акколь отдела образования  по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Халықтық педагогика элементтерін математика сабағында қолдану

09.04.2018

XX ғасырдың

басында Жүсіпбек Аймауытов: «Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол

жаңадан жаңаны табатын өнер» деген екен. Ұстаздық өмірдегі тәжірибемде оқыту

барысында алдыма қойған мақсатым – оқушыны 

оқу ісіне өзінше қызықтыратын, оған қабілетін арттыратын жағдай туғызу,

ойлау дағдыларын жетілдіру, сол үшін өзіме әдістемелік тақырып қылып

«Оқушылардың  математика сабағында

танымдық қабілеттерін  арттыру» - деп

алдым. Осы мақсатпен оқушының ойлау қабілетін дамыту негізгі ұстанымым болып

табылмақ.

Математикалық білім беру жалпы адамзаттық мәдениетті қалыптастыруда өзіндік

үлесін қосады. Сонымен қатар , халықтың мәдени, салт-тұрмыстық әдептерімен

математиканы ұштастыра оқыту математикалық негізі  бар халықтық мәдениеттін элементтерін ескеру

болып табылады. Әр оқушының қалыптасып дамуында,

өздері күнбе – күн өмірден сезілетін, еститін, көретін заттары мен құбылыстары,

оқиғалары үлкен орын алады. Соның ең негізгісі – қазақтың халықтық

педагогикасы. Қазақ халқының сан ғасырлар бойы жинақтаған мол тәжірибесін,

танымдық мұрасы, салт – дәстүр, әдеп – ғұрып, аңыз ертегілері, жұмбақ, мақал –

мәтелдер, өлең – жырлары, ұлттық ойындары ерекше тәрбиелік мәні бар баға жетпес

қазына.Осы арқылы бала бойында математикалық ілім–білімге тән

ынталылық, қызығушылық, логикалық ойлай білу, ықшамдылық, сапалылық, үнемшілдік

қалыптасады.

Просмотров: 459

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст