XX ғасырдың
басында Жүсіпбек Аймауытов: «Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол
жаңадан жаңаны табатын өнер» деген екен. Ұстаздық өмірдегі тәжірибемде оқыту
барысында алдыма қойған мақсатым – оқушыны
оқу ісіне өзінше қызықтыратын, оған қабілетін арттыратын жағдай туғызу,
ойлау дағдыларын жетілдіру, сол үшін өзіме әдістемелік тақырып қылып
«Оқушылардың математика сабағында
танымдық қабілеттерін арттыру» - деп
алдым. Осы мақсатпен оқушының ойлау қабілетін дамыту негізгі ұстанымым болып
табылмақ.
Математикалық білім беру жалпы адамзаттық мәдениетті қалыптастыруда өзіндік
үлесін қосады. Сонымен қатар , халықтың мәдени, салт-тұрмыстық әдептерімен
математиканы ұштастыра оқыту математикалық негізі бар халықтық мәдениеттін элементтерін ескеру
болып табылады. Әр оқушының қалыптасып дамуында,
өздері күнбе – күн өмірден сезілетін, еститін, көретін заттары мен құбылыстары,
оқиғалары үлкен орын алады. Соның ең негізгісі – қазақтың халықтық
педагогикасы. Қазақ халқының сан ғасырлар бойы жинақтаған мол тәжірибесін,
танымдық мұрасы, салт – дәстүр, әдеп – ғұрып, аңыз ертегілері, жұмбақ, мақал –
мәтелдер, өлең – жырлары, ұлттық ойындары ерекше тәрбиелік мәні бар баға жетпес
қазына.Осы арқылы бала бойында математикалық ілім–білімге тән
ынталылық, қызығушылық, логикалық ойлай білу, ықшамдылық, сапалылық, үнемшілдік
қалыптасады.