«Ақкөл ауылының ЖББМ» КММ
кітапханасының 2024 -2025 оқу жылына арналған
жұмыс жоспары
Кітапханашы: Базарбаева А.
Мектеп кітапханасының негізгі міндеттері:
Кітапхананың қызмет көрсету бағыттары:
Мектеп кітапхананың негізгі қызметі.
қамтамасыз ету әрі қолдау.
ақпараттарды пайдалануға мүмкіндік туғызу.
интернационалдық және отан сүйгіштік тұрғысынан тәрбиелеу.
|
Атқарылатын іс-шаралар |
Іске асыру жобасы |
Өткізу формасы |
|
Орындау мерзімі |
|
«Оқуға құштар мектеп» |
|
|
|
|
|
Оқулықтар қозғалысының қорытындысын шығару. Мектеп оқушыларын 2024-2025 оқу жылына оқулықпен қамтамасыз ету диагностикасы |
|
|
|
|
|
Оқу әдебиеттерінің қорын жинақтау, жаңа оқу жылына оқу әдебиеттерін тізімдеумен жұмыс. Келіп түскен оқулықтарды қабылдау және өңдеу. |
|
|
|
қыркүйек - мамыр |
|
1-ші кезекте оқулықпен қамтамасыз етілетін балалар тізімін жасау (жетім балалар, аз қамтылған отбасы балалары, көпбалалы отбасынан және мүгедек балалар) |
|
|
|
|
|
Тізім жасау және кесте бойынша оқулықтарды тарату. |
|
|
|
|
|
Пайдалану мерзімінен өткен оқулықтарды есептен шығару |
|
Есептен шығару актісі |
|
қазан - қараша |
|
Оқулық қорының сақталуы бойынша рейд(тексеру) жүргізу |
|
Рейд /тексеру/ |
кітапхана белсенділері, кітапханашы |
әр тоқсан сайын 1 рет |
Көркем әдебиет қорымен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
Келіп түскен әдебиеттерді уақытымен тіркеу және өңдеу |
|
Кітаптарды тіркеу |
|
әдебиеттердің келуіне қарай |
|
Кітапхананың библиографиялық саралануы (ББК) кестесі бойынша сөрелерге дұрыс орналастыруды сақтау |
|
|
кітапханашы |
|
|
Кітапхана белсенділерімен біргекітаптарға, әдістемелік оқулықтарға ұсақ жөндеу жұмыстарын жүргізу |
|
Жөндеу жұмыстары |
кітапхана белсенділері |
демалыс уақытында |
|
«Қызықты жаңалықтар» кітап көрмесінің рәсімделуі |
|
Кітап көрмесі |
кітапханашы |
жыл көлемінде |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
Мұғалімдерді жаңа оқу-әдістемелік әдебиеттермен ақпараттандыру |
|
|
кітапханашы |
үнемі қызмет көрсету |
|
Жаңа оқужылында оқулыққа қосымшаларды ұтымды таңдауға бағытталған пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігімен кеңестік жұмыстар жүргізу. |
|
|
|
жыл көлемінде |
|
Мұғалімдерді оқырмандық сауал-сұрақтарын қанағаттандыру |
|
|
|
|
|
1. Ақын, драматург Ә.Тәжібаевтың 115 жылдығы
3. Халық жазушысы М.Әлімбаевтың 100 жылдығы
5.Ақын, жазушы Ш.Құдайбердіұлының 165 жылдығы 6.Жазушы О.Бөкейдің 80 жылдығы
8. Ақын, ағартушы С.Торайғыровтың 130 жылдығы 9. Қазақтың көрнекті жазушысы, драматург, публицист Ж.Аймауытовтың 135 жылдығы |
«Рухани жаңғыру» |
Кітап көрмелері
|
кітапханашы, қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдері
|
|
І. Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие |
|||||
Мақсаты: Отанға ұтымды және эмоционалды қарым-қатынасы, мемлекет пен қоғамның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұратын, балалар мен жастар ортасында қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын заңдарын меңгеру және сақтау қажеттілігі бар патриот пен азаматты қалыптастыру. |
|||||
|
Батыр М.Ғабдуллингеарналған«Сөнбес атың мәңгілік»
|
«Рухани жаңғыру» |
Кітап көрмесі |
|
қараша |
|
Нұртас Дәндібайұлының туғанына 120 жыл толуына орай 5-11 сынып оқушыларына арналған «Қазақ халқының ұлы» тақырыбында парасаттылық сағатын өткізу. |
|
Парасаттылық сағаты |
|
|
|
«Оқуға құштар мектеп» жобасының 2024-25 оқу жылындағы жұмысын қорытындылау. |
|
Мақала жариялау, бейнеролик әзірлеу. |
кітапханашы
|
мамыр |
ІІ. Рухани – адамгершілік тәрбие
|
|||||
|
|||||
|
Кітапханамен танысу. 1 сынып оқушыларына арналған саяхат |
«Оқуға құштар мектеп» |
|
кітапханашы, сынып жетекшілері
|
|
|
«Менің сүйікті кітаптарым» 1 сынып оқушылары |
|
Дауыстап оқу |
|
жыл көлемінде |
|
«Демалыста кітап оқимыз» Кітапханашылар күніне арналған жалпы мектепшілік іс-шара |
|
|
|
|
|
Қазақ балалар жазушысы Б.Соқпақбаевтың 130 жылдығы «Балалар әдебиетінің бәйтерегі»
|
|
Оқырман конференциясы |
кітапханашы
|
|
|
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Кітаппен өткен демалыс күндер қызық» (Каникулда кітап оқуға шақыру) |
|
Каникулда кітап оқу |
кітапханашы, сынып жетекшілері |
Қысқы, көктемгі, жазғы, күзгі демалыста |
|
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Бір сынып - бір кітап» «Бауырсақ» ертегісіне көрініс |
|
Қойылым 2 сынып |
кітапханашы, сынып жетекшісі |
|
ІІІ. Ұлттық тәрбие |
|||||
|
|||||
|
|
«Оқуға құштар мектеп» |
Кітап көрмесі |
|
|
|
«Мақал сөздің азығы, жұмбақ ойдың қазығы» |
|
|
|
|
|
«Мен оқыған бір ертегі» 2-4 сыныптар |
|
|
кітапханашы сынып жетекшісі
|
|
ІҮ. Отбасылықтәрбие |
|||||
|
|
||||
|
«Кітап оқудың пайдасы» |
«Отбасы – орта мектеп» |
Ата-аналарға кеңес |
|
сыныптар бойынша |
|
«Бір отбасы – бір кітап» (7-8сыныптар) |
|
Отбасылық сайыс |
кітапханашы |
|
|
«Отбасымызбен бірге оқимыз»! (8-11сынып) |
|
|
кітапханашы сынып жетекшісі
|
|
|
Ү. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
||||
|
|||||
|
«Біз табиғатты қорғаймыз!» |
«Еңбек – елдің мұраты» |
Кітап көрмесі |
|
ақпан |
|
«Оқулықтар емханасы» |
|
Оқулықтарды жөндеу жұмыстары және қабылдау |
|
|
|
«Оқулықты сақтайық» |
|
Қамқорлық рейд |
кітапханашы, кітапхана белсенділері |
тоқсанына 1 рет |
ҮІ. Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу |
|||||
|
|||||
|
«Оқысаң, досыңа бер» |
«Оқуға құштар мектеп» |
|
|
жыл көлемінде |
|
«Жаңа кітаптар» таныстыру |
|
Кітап көрмесі |
|
қыркүйек |
|
«Үнемі оқитын адам – табысты адам» |
|
Интеллектуалды ойын |
|
12.03.2023 |
|
Мектеп жанындағы жазғы лагерлермен бірлесіп жұмыс жасау арқылы оқуды насихаттау «Сәлем, кітап жазы-2024!» |
|
Конкурстар, викториналар, ойындар |
|
маусым |
|
Республикалық балалар оқулары байқауы. 1 кезең аудандық байқауға оқушыларды қатыстыру |
|
|
кітапханашы,сынып жетекшілері
|
қыркүйек |
|
«Кітап - рухани қазына» (23 сәуір дүниежүзілік кітап күніне орай) |
|
Сұрақ -жауап сайысы |
кітапханашы,сынып жетекшілері
|
сәуір |
ҮІІ. Көп мәдениеттікжәне көркем – эстетикалық тәрбие |
|||||
|
|||||
|
«Кітап оқу – рухани әлемге жол» |
«Оқуға құштар мектеп» |
Ұсыныс тізім |
кітапханашы |
|
|
Ашық аспан астындағы оқу залдары "Жаз! Көше! Кітапхана!» |
|
Таза ауада оқыңыз |
Жазғы лагерь |
|
|
Кітапхана қорын көркем әдебиетпен толықтыру мақсатында мұғалімдер мен оқушылар арасында «Мектепке кітап сыйла» акциясын ұйымдастыру және өткізу. |
|
|
Кітапханашы мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар |
|
|
«Ең көп оқитын сынып» оқырмен формуляры арқылы анықтау |
|
|
кітапханашы, сынып жетекшілері
|
|
|
|||||
|
|||||
|
«Оқуға ұсынамын» қазақстандық спортшылар туралы кітаптарды насихаттау |
«Салауатты өмір салтын сақтау» |
Сурет салу, буклет, тұсаукесерлер |
|
|
|
«Салауатты өмір - көтеріңкі көңіл» |
|
Интеллектуалды сайыс |
|
|
|
«Қауіпсіз және тиімді тамақтану дегеніміз не?» |
|
Сұрақ – жауап ойыны |
кітапханашы, медбике |
|