«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі  Ақкөл ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Акколь отдела образования  по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақкөл ауылының жалпы білім беретін мектебі»КММ мемлекеттік мекемесінің 2021 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

01.04.2022

«Ақкөл ауылының жалпы білім беретін мектебі»КММ мемлекеттік мекемесінің 2021 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

          1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2022 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

         2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Ақкөл аулының жалпы білім беретінмектебі»КММ сайтында http://sc0004.zerenda.aqmoedu.kz/admin/content/newsedit

         3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 222 жылғы  8 сәуірде «Ақкөл ауылының жалпы білім беретін мектебінің»КММ сайтында http://sc0004.zerenda.aqmoedu.kz/admin/content/newsedit ақпаратты орналастыру.

         4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақкөл аулының жалпы білім беретін мектебі»КММ көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

2

«Ақкөл аулының жалпы білім беретін мектебі»КММ

Ұсыныспен ескертулер түскен жоқ

-

-

-

 

 

Басшы                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 167


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст