Мақсаты: Үлгерімі төмен оқушылармен жеке-бағыттық жұмыс жүргізу.
Міндеттері:
1. Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін жағдайлар жасау.
2. Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау
3. Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру . /пән мұғалімдері/
4. Оқушының жеке даму диагностикасы. /мектеп психологі/
5. Инновациялық білімдік технологияның берілуі мен жүйесі, жиналуы, ізденісі
6. Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын
қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушыларды үш топқа бөліп қарастырған жөн:
1 – топ: Ақыл – ой қызметі төмен. (танымдық процестердің төмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау) |
2 – топ: Ақыл – ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі төмен |
3 – топ: Ақыл – ой қызметі төмен,оқуды игеру деңгейі орта |