Мақсаты: Үлгерімі төмен оқушылармен жеке-бағыттық жұмыс жүргізу.
Міндеттері:
1. Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін жағдайлар жасау.
2. Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау
3. Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру . /пән мұғалімдері/
4. Оқушының жеке даму диагностикасы. /мектеп психологі/
5. Инновациялық білімдік технологияның берілуі мен жүйесі, жиналуы, ізденісі
6. Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушыларды үш топқа бөліп қарастырған жөн:
1 – топ: Ақыл – ой қызметі төмен. (танымдық процестердің төмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау) |
2 – топ: Ақыл – ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі төмен |
3 – топ: Ақыл – ой қызметі төмен,оқуды игеру деңгейі орта |
1. Оқушылармен сабақта жеке жұмыс атқару |
|
Тәсілдің жақсы жақтары |
Тәсіл кемшіліктері |
Оқушының жеке дайындығын толығымен ескеруге және бар мәселелерді шешуге болады |
Ұйымдастырушылық: жеке жұмыс кезінде кіші балалармен қиыншылық тууы мүмкін. |
2. Жеке тапсырмалар(таратпа материалдар) |
|
Жеке дайындығының деңгейін ескере отырып, оқушыны жұмысқа жұмылдыру керек, оқушы өз күшіне сенуі керек. |
Мұғалімнің сабаққа дайындалуына көп уақыт кетеді. |
3. Шағын топтарды ұйымдастыру жұмысы |
|
Әр оқушыны жұмысқа тарту арқылы сыныпта жұмыс жағдай туындайды |
Белсенді оқушы белсенділігі төмен оқушыны басып тастайды, өз пікірін міндеттейді |
4. Жұптық жұмыс |
|
Психологиялық кедергілерді жеңу, әр оқушының сөзі тыңдалады, оны түсінуге жағдай туады |
Оқушылардың белсенділіктерінің төменділігі – оқу мотивациясының төменділігі |
5. Әдістер мен ойын түрлерін қолдану |
|
Психологиялық кедергілерді жеңу, әр оқушы тындалады, оны түсінуге жағдай туады |
Танымдық әрекеттерге кедергі болып оқушы сабақты «ойынға» айналдыру қаупі бар |
6. Бұрынғы алынған тапсрымалармен байланысы жоқ шығармашылық жұмыстарды қолдану |
|
Психологиялық кедергілерді жеңу, танымдық әрекеттердің белсенділігі байқалады |
Алған білімінің таяз, жеткіліксіз болуы |
7. Сыныптан тыс кезеңде оқушылармен жеке жұмыс |
|
Оқушының жеке дайындық деңгейін ескеруге жағдай туады, оқушы өз күшіне сенуі керек. |
Уақытты талап етеді: көп жұмыс жүктеледі, мазасыздық туындап, өзін-өзі ыңғайсыз сезінеді. |
8. Оқушыларды үйірме және факультативтерге тарту |
|
Оқушының танымдық әрекеті, оқуға ынтасы жоғарылайды |
Мектептің қаржылық базасының шектеулі болуы үлгерімі төмен оқушыларды тартуға қиындық туғызады |
9. Оқушыларды қоғамдық жұмыстарға тарту |
|
Кедергілерді жеңе білу |
Қоғамдық жұмыспен және оқушы арасындағы тікелей байланыстың болмауы оқушыны танымдық және қоғамдық жұмыстарға тартуға қиындық туғызады |
10. Ата – аналардың педагогикалық деңгейін көтеру жұмыстары |
|
Мектеппен ата – аналар арасындағы байланысты нығайту, балаларды тәрбиелеу ісінде бірігіп жұмыс істеу |
Ата – аналар балаларды тәрбиелеуде өздерін алшақ ұстауы және мектептің ата – аналардың мінез – құлқын жөндеу мүмкіншілігінің болмауы |